tisdag, juli 01, 2008

evas utmaning

1. Vad gjorde du för 10 år sedan?

då hade jag mitt sommarlov mellan åk 1 och åk 2 i gymnasiet. minns inte alls om det var det året som jag sommarjobbade på svartbäckens fritids eller om det var sommaren efter??? jag hade troligtvis stora planer på att börja dansa till hösten, för det var det året som jag började på ackis.
minns man ens vad man gjorde för 10 år sedan?? eller jo jag minns, jag var ju galen på den tiden. haha.


2. Vilka 5 saker finns på-att-göra listan idag?

*tvätta håret
*cykla till jobbet
*jobba
*läsa skvallertidningar
*cykla hem från jobbet


3. Godis jag gillar:

hallonmumrikar är ljuvliga, och choklad. sen är jag ju ett godismonster så jag gillar inte allt men mycket.


4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

då skulle jag kunna göra allt jag önskar och vill som är omöjligt nu.


5. Städer som jag bott i:

stockholm och nu norrköping


6. En bok jag rekommenderar till andra:

har inte börjat läsa den än men jag vet att sandra rekomenderar att läsa "när livet stannar till" (om den nu hette så?) och därför ska jag läsa den.

Inga kommentarer: