onsdag, juli 02, 2008

ledig.

denna busstrejk gynnar verkligen våran butik. men jag vill inte cykla mer. två dagar har jag cyklat fram och tillbaka till jobbet. kan knappt sitta på sadeln för att det gör så ont och jag har tröttnat på flugor i munnen och ögonen. men alla kunder som kommer in och klagar lite på hur jobbigt det är att cykla gläder mig. jag är inte ensam. dock har jag beslutat att skulle strejken vara över inom kort ska jag iallafall cykla till jobbet mina 6 återstående arbetsdagar. min kropp behöver det.

har långledigt/sommarlov nu, i fyra dagar. då ska jag cykla. fy fan vad jag kommer hata det.

idag blåste jag mamma på hennes lycka. det kom en avi med posten om ett paket som skulle hämtas ut. mamma åkte för att hämta ut paketet som hon självklart trodde var hennes. tji fick hon när hon insåg att det var ett paket med mitt namn på, mina böcker har kommit. tack mamma för att du hämtade dom så slapp jag göra det . skönt. vill du betala fakturan också??

Inga kommentarer: