torsdag, juli 17, 2008

igår och idag

iron maiden igår var fantastiskt bra. vi trivdes där utanför på vår filt men tänk om man hade haft biljett och fått se allt ändå. ja det får bli nästa gång. när det var slut gick vi lämmeltåg in mot staden och sen blev det lite holabaloa med mamma och pirjo på gullmarsplan. jag fick träffa en dansbandstrummis. jag valde hårdrock på stadion och mamma dansband på grönan. helst av allt ville jag bara skunka genom marken eller iallafall gömma mig från mamma och pirjo. dom är ju inte helt kloka.

har möhippefixat lite idag. i farsta. larmet gick och alla fick utrymma farsta centrum. hängde med natta halva dagen, bara slöat. slutade med att vi somnade i varsin soffa strax efter kl 16. sen var jag tvungen att åka till stan. andrea fyller 26 idag så det var kvällskalas i blackeberg.

nu ska jag sova så jag orkar med helgen. fast först ska jag äta något gott. mamma har både melon, glass och äppelpaj att välja på. kanske tar lite av allt.

Inga kommentarer: