lördag, juli 12, 2008

norrköpingssonen

rene väckte mig imorse och berättade att (som jag hela tiden innerligt önskat) det är markus krunegård som ska vara förband till kent i norrköping. LYCKA!!!! fasiken vad glad jag blev. det är ju klart att det är markus som ska vara förband, har jag ju sagt hela tiden. nu har tydligen han också kommit på att det är klart att han ska vara det.
den norrköpingskvällen i lejongropen kan inte bli annat än fantastisk.

igår hade vi en fantastisk kväll med, tvspel och öl hos rene. sen blev det debaser slussen. fick galendansa lite till markus, det var lycka. hela kvällen var lycka....härliga människor och bra musik och fantastiskt goda drinkar.

ska ta tag i den här dagen. men kan inte bestämma mig om jag ska åka in mot stan nu eller vara hemma och åka in ikväll. men det visar sig. ikväll måste det dock bli en lugn kväll för imorgon ska vi gå på grönan och ha åkband. pallar inte va bakis men ut ikväll ska jag ju såklart. det har jag och natta bestämt.

Inga kommentarer: