tisdag, juli 01, 2008

hej då!

jag kommer typ aldrig mer åka till sköndal. slog det mig just. renes föräldrar flyttar nu. men man ska ju aldrig säga aldrig. att ta något för givet har jag ju lärt mig att det ska man inte göra. och det är sant så sant.

ska äta en snabb lunch strax, sen ska jag cykla till jobbet. varmt och svettigt lär det ju bli. inga växlar men självklart uppförsbackar. säkert får jag lite träningsvärk av det också och ont i röven. jag tycker inte om att cykla. och verkligen inte mina sittben heller.

kommer nog bli en lång och tråkig kväll på jobbet nu när alla i huset är på semester och bussarna strejkar.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

hej raring!

ja, jävla dumma strejkjävel - hur länge tror du det håller på?

jag hinner ses om du hinner. jag kan fredag, lördag, söndag och måndag :)

det är på tisdag jag åker...

vill jättegärna hinna med lite mys innan för sen lär det dröja någon vecka ju

puss & kram

Jennie sa...

ja men då ser vi till att ses. jag slutar kl 16 på måndag. kan ju åka till dig efter jobbet som i onsdags. eller ses på söndag???

jag hoppas dom slutar strejka illa kvickt jag.

puss