söndag, juli 06, 2008

söndag

lite lagom sliten idag, var ju inte hemma förrän strax efter 04.30 inatt. min nattbuss vägrade ju komma så då tog jag en annan buss och fick gå en bra bit. pratade med pat i telefon i omgångar hela vägen hem men minns att jag var tvungen att lägga på så att jag kunde koncentrera mig på att gå istället. invigde mina nya skor, som jag ska ha på bröllopet, aj lite skavsår.

jag och natta förfestade lite hemma hos henne innan hon och jag åkte till debbans uteservering. träffade en gammal pressbyråflirt där. otroligt längesedan nu, måste varit sommaren 2002. jag tror han var sig lik.
vi åkte vidare sen till medis och möte upp alla andra som ramlade dit när det passade dom. inget folk alls på medis nästan. men jag roade mig glatt med mitt eget sällskap. behövde inga andra. satt kvar med emil och bill tills dom stängde.

den här helgen har varit väldigt givande. det är det lilla som betyder så mycket och värmer i hjärtat.

Inga kommentarer: