fredag, juli 11, 2008

så sant som det var sagt.

idag har jag inte gjort ett skit, jo det har jag ju såklart. något gör man väl alltid. jag gick upp och väckte brorsan kl 06.15 och vad skönt det var att krypa ner och somna om efter det. han hann komma hem från jobbet innan jag ens tagit mig upp.
satt uppe till 01.30 inatt och tittade på lost, därav min härliga sovmorgon. vi skulle ha strömavbrott idag mellan 10-16. men runt kl 13 när jag valde att ta en ducsh la strömmen av. jag fick duscha mörkt.
läste lite fysiologi men var så trött så mellan 14 och 15 var jag bara tvungen att sova. sen läste jag klart kapitlet om gasutbytet som jag påbörjat innan jag somnade.

det är meningen att vi ska göra något ikväll men vet inte vad ännu. regnet öser ner och känner mig inte helt pepp på en uteservering som vi pratade om igår. vi får se vad det blir. ska nog börja bege mig snart så får vi se vart det blir.

man blir verkligen trött av att göra ingenting. nu tänker jag göra något och hoppas piggna till.

Inga kommentarer: