tisdag, juni 17, 2008

värre än mig

tvingade mig upp ur sängen 30 min innan jag skulle gå till bussen, typ klockan 10.15. åkte till tandläkaren. hade som tur var inga hål men måste tänka på mina jävla visdomständer. dyrt som fan var det ju såklart med. konstigt egentligen att någon tandläkare aldrig egentligen bett mig att sluta äta godis. mitt sötintag är ju ganska enormt och har alltid varit. inte bra. hängde lite på jobbet och ringde erika klockan 12 för att höra om hon var redo att ses. hon sov. så det var ju en jäkla tur att jag ringde och väckte henne.

vi satt hos henne i midsommarkransen och pratade sen tog vi en sväng till farsta. när hon inte hade tid att vara med mig längre så tog jag en sväng om i affärerna. hittade jackan på gina tricot som jag suktat efter länge. ska gå in den lite och se om jag verkligen ska ha den. har nog bestämt vad jag ska ha för skor på bröllopet med. funderar på att köpa dom imorgon och prova till klänningen. så får man se vad det blir av allt. kanske skiter i allt och går barfota.

ikväll blir det lost. eller typ nu.

Inga kommentarer: