måndag, juni 23, 2008

så jäkla uttråkad

SENASTE PERSON SOM...
Sov i din säng: nog jag själv, i alla mina utspridda sängar
Såg dig gråta: troligtvis någon av mina vänner
Fick dig att gråta: jag själv skulle jag tro
Du delade en drink med: rene
Du gick på bio med: anette, natalie och lea kan jag tro
Du gick på stan med: säkert rene
Skällde på dig: vet inte, sällan någon som skäller på mig längre.
Skickade ett e-mail till dig: inte en aning

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "Jag Älskar Dig" och menat det: verkligen
Bråkat med ditt husdjur: blivit arg på men bråkat? gör man sånt
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: troligtvis inte

VARIT I...
Norge: ja
Finland:
USA: ja
Kina:
Tyskland:
England: ja

EXTRA STUFF...
Tar du droger: nej
Dricker du: ja
Vem är din bästa vän: firar 15 år med rene i år
Vad är du mest rädd för: mig själv ibland
Vilka kläder sover du i: sover sällan i kläder
Vart vill du gifta dig: vill jag gifta mig???
Vem hatar du verkligen: vore dumt att säga det här
Varit kär: oerhört
Kör du bil: aldrig gjort
Har du ett jobb: exakt just nu har jag jobb, annars är jag bara anställd men jobbar inte. är väldigt studerande
Gillar du att ha folk omkring dig: japp men är inte alltid pepp när det gäller min korridor
Är du ett hälsofreak: ska verkligen ta hand om mig från o med i höst

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: såklart
Är du ensam nu: bror finnes på andra sidan väggen
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: vägrar nämna för då fastnar dom
Vill du gifta dig: kanske, kanske inte
Vill du ha barn: flera

FAVORIT...
Rum i huset: vilket hus??
Typ av musik: mycket svenskt för tillfället. gära markus krunegård
Parfym: skulle vilja ha paris hiltons chan chan. vart det rätt namn, rätt person???
Månad: januari 2011

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...
Gråtit: nej
Köpt någonting: hårgrejer, linne o örhängen, säkert nåt att äta oxå
Varit sjuk: skulle va sällskapsjuk i så fall
Sjungit: har jag säkert.
Sagt "Jag Älskar Dig": inte på det sättet
Velat säga till några att du älskar dem: beror på hur man ser det
Träffat någon ny: träffat på många nya människor
Saknat någon: självklart, det gör jag jämt sedan jag flyttade
Kramat någon: kompisar
Kysst någon: så kul ska vi inte ha det

SENASTE....
Låt du hörde: någon av soko's på jobbet
Film du såg: jag kollar bara på lost just nu
Drink du köpte: hallon mojito
Sak du stal: stjäl mina egna pengar ganska ofta
Mat du åt: färskpot köttbullar gräddsås o lingonsylt
Gången du åt en 7-Eleven korv: skulle aldrig äta en korv från seven eleven

Inga kommentarer: