måndag, juni 30, 2008

måndag igen

nu ska jag tvingas till (väldigt behövlig) motion. men jag har kommit på den alldeles briljanta idén att hämta hit min cykel som står i cykelförrådet i farsta. det är ju bra mycket bättre att jag har en cykel så jag kan cykla till jobbet eller till pendeln om jag ska in till stan. gå den biten allt för ofta blir man ju galen av. hoppas strejken är över lika fort som den kommer. men hör från busschaffisarna som fikar på jobbet att dom som ska förhandla inte ens pratar med varandra. låter så härligt. gaaaah! men okej, cykel är bättre än att gå. jag som inte gillar att cykla.

annars så har jag idag köpt en bok, enbart för att den var så snygg. jenna jameson's "att älska som en porrstjärna". kommer gära sig snygg i bokstället.
sen såg jag en jävligt annorlunda tatuering på en kund idag. hon hade ett coctailglas (?) mellan brösten (foten, själva glaset var synligt ovanför urringningen) och där i låg marilyn monroe och såg sexig ut. aldrig sett något liknande.

äta lite mat, sen åker jag och morfar och hämtar cykelfanskapet.

Inga kommentarer: