måndag, juni 02, 2008

underbara lisa

idag var sista dagen i skolan. började morgonen med info om nästa termin. termin två som alla säger är så slapp, verkar ju skitjobbig. sen hade vi helt meningslöst paradigmseminarium. på lunchen gick jag anette och kamari och köpte en fin blomma till våran fina lisa. hade sista basgruppen och medans en av oss var på individuellt samtal hade vi andra samtal som spårade ur gång på gång på gång. men mycket skratt. sen fick lisa blomma av oss i gruppen och hon blev så himla glad. sen fikade vi ute i solen.
våran lisa är världens bästa lisa, hoppas innerligt att vi får ha henne i termin tre sedan.

efter skolan gick vi till trädgårdsfiket vid strömmen, fick höra att roxy vunnit fyra biobiljetter från studentbo. fasiken vad fuskigt. jag svarade ju också på den där tråkiga enkäten och vill vinna. haha. men när jag kom hem hade jag fått ett mail. jag hade vunnit två kentbiljetter till deras norrköpingsspelning 1 augusti. hihi jag fick också vinna och bättre än biobiljetter var det. ska gå och hämta ut dom imorgon. rene blev jätteglad också. tack studentbo!!!

Inga kommentarer: