söndag, juni 01, 2008

sista helgen i norrköping.

ja visst är det så, skolan börjar ju lida mot sitt slut och till nästa helg har jag ju hunnit ta mig hem för sommaren. den här helgen har varit fantastiskt bra med massa sol och trevligheter. vad mer kan man begära? att sommaren fortsätter så här kanske i så fall.
gänget från klassen samlades igår på dalkarlens innergård och det förfestades, riktigt trevligt hade vi. kvällen fortsatte sedan på lite olika ställen. själv hamnade jag på palace och sedan hugos medans andra hamnade på otten. men det spelar inte så stor roll. alla hade vi nog en väldigt trevlig kväll.
försöka hitta på lite trevliga saker undan veckan innan det är tack och adjö som väntar. jag saknar stockholm men jag kommer sakna tjejerna i norrpan när jag är hemma.


Inga kommentarer: