söndag, juni 22, 2008

söndag/jobbångest

imorgon ska jag börja jobba igen, på mitt gamla jobb. jag kommer stå där som ett frågetecken över mängder av saker som jag gjort miljontals gånger, säkert. vet inte alls vad jag tycker om att jobba. helst av allt vill jag inte gå upp i ottan imorgon för jag kommer inte kunna sova ikväll.

igår var jag och rene på debaser. vi trodde vi skulle få ett sällskap men fick ett annat. dock ett väldigt roligt.
en kompis berättade att hans mamma botar migrän med en silvrig dildo. hon vet inte riktigt vad hon ska ha den till annars. vibrationen mot pannan gör tydligen susen. kanske är ett tips till alla som lider av migrän och äger en dildo.

det var en rätt kass debaserkväll men människorna där och då gjorde den till en galen kväll och jag skrattar fortfarande åt allt som kom ur en viss persons mun.

världen är minst sagt liten, men han var ganska så söt :)

Inga kommentarer: