onsdag, juni 11, 2008

ge mig sol

har påbörjat mitt sommarlov. och jag har redan spräckt sommarbudgeten tror jag. eller om jag inte shoppar mer nu på ett tag så jämnar det ut sig. men åh vad härligt det har varit att spendera pengar. köpte jeans som jag behövde då mina favoriter verkligen gick sönder i helgen. en jacka som jag bestämde mig för att köpa när jag kom hem till sthlm igen och självklart lite annat smått och gott. bland annat två par skor.

har börjat titta på lost igen. vet ju inte vart i säsong 2 som jag slutade titta, på grund av min dans jag jämt hade på onsdagar som gjorde att jag missade lost helt plötsligt. kollar säsong 2 från start. blir nog några avsnitt ikväll.

och tentan väntar jag fortfarande ivrigt på. imorgon borde det finnas en möjlighet att resultatet kommer upp.

imorgon skulle jag gärna vilja ha lite sol igen, tack!

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

wohooo

ja men varför inte måndag?!

pusspuss

Jennie sa...

då säger vi måndag. första vardagen på vårt sommarlov 2008!!!!!

pusspuss