torsdag, juni 05, 2008

sol sol sol...

alltså detta underbara väder. och jag har klarat mig utan att bränna sönder mig, fast i och för sig har jag inte solat i takt med alla andra här.

igår var vi ute och käkade med klassen. på en uteservering vid skvallertorget. det var gott men vi fick vänta hur länge som helst på maten och efter att vi hade klagat lite så kändes det som att dom var otrevliga mot just oss hela kvällen. vi vart kompenserade med shots, pärnilla som vart lite arg under kvällen drack sex stycken. det var garanterat ingen sprit i dom där kan jag lova.

idag hade vi kursavslut med utvärdering. sen blev det en fika på fräcka vid skvallertorget. jättegod lunch på fräcka fast på stan. lite shopping. sen köpte vi jordgubbar och satte oss i skuggan vid skolan och bara hade trevligt. nu har vi verkligen sommarlov. lite väntan på tentan bara.
ikväll kanske det blir öl, men osäkert.

imorgon blir det stockholm, och utflyttningsfest i sköndal. mat och alkohol.

Inga kommentarer: