måndag, juni 23, 2008

sommarvikarie

helt slut i kroppen. eller mest i huvudet kanske. var dock så himla hungrig när jag åkte hem från jobbet så det känns som jag hamnat i någon slags koma nu när jag äntligen fått äta. skulle bara vilja sova men ska försöka att inte göra det.

sov så otroligt dåligt inatt och var inte alls glad när kl ringde 05.25. vilken pers att gå upp tidigt igen. arbetsdagen var dock inte speciellt jobbig eller långsam. men jag kände mig som ett fån. och mina gamla invanda rutiner är utbytta mot nya rutiner nu när det är mestadels ny personalstyrka. jag stod mest i kassan och gjorde inte så mycket. känns skönt att jag inte ska jobba så mycket, och tror inte jag saknar jobbet överdrivet mycket. somliga var glada av att se mig och andra reflekterade nog inte ens över att det var snart ett halvår sedan jag stod där bakom kassan senast.
så jävla skönt att kunna säga jag vet inte, jag är bara sommarvikare. me like.

köpte ett linne på rea och två par superfina örhängen, också på rea , efter jobbet.

snart slocknar jag.

Inga kommentarer: