söndag, juni 15, 2008

nu är vårt samboförhållande över

fredrik var i hultsfred så jag bodde hemma hos natta. ingen dator inom räckhåll och helt ovetandes om att jag klarade tentan!!!!!!
känns fantastiskt bra och jag har haft en supertrevlig helg, i nattas tecken. igår var vi på stan med nattas mamma och idag har vi ätit tapas med hela spanska ligan, hon hade en trevlig far.

håkan på grönan i fredags var fantastiskt bra, tyvärr var jag ju ovetandes och kunde inte fira min tenta. sen några öl på debasers uteservering. fick inte sitta i någon löksoffa, den gången.

fotboll igår kombinerat med förfest i solberga. sen var det debaser ute och inne och herre jävlar vilken kväll. så mycket skratt.

nu sitter jag här och måste se några avsnitt av lost innan jag ens kan tänka på att sova.

Inga kommentarer: