torsdag, juni 26, 2008

fantastiskt

jobbade 7-16 idag, inte för att vi gjorde vad vi skulle göra men vi hade saker för oss hela tiden. jag är utom ansvar nu så jag höll mig i kassan. trivs nog bäst där. bara 10 arbetsdagar kvar.

åkte till helena, hon avslutade sin tvättid och jag lånade lite dator. sen blev det ordentlig grillmiddag på långholmen med max gäng från scania. det var gott och dom var lite roliga. alla hade olika dialekter la jag märke till.
jag och helena delade på en flaska rosé. efter grillningen blev det en båttur, känns verkligen som sommar igen. härligt härligt.
scania gänget lämnade oss när vi kom iland och helena och jag halsade finwhiskey. sen höll max oss sällskap men hällde fint upp i glas, det var ju fasiken finwhiskey.
jag gömde mig i båten och kissade i en hink. det var annorlunda. imorse fick jag bajsnödigt hålla mig i 2 timmar för att toaletten på jobbet inte funkade.

gick smidigt att komma hem, inget lost ikväll. den här dagen har varit lång men fantastisk. jag ska sova.

tack för en supersommarkväll helena och max!!!!

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

tack själv - hur mysigt som helst!

pusspuss