söndag, juni 29, 2008

hejar på nattas lag ikväll!

här går man och tror att norrköping är så himla speciellt och fint. för där har dom kaktusar och palmer i parken. idag var jag och johanna på en stadspromenad och i humlegården hittade vi palmer och kaktusar. vafan. jaha så speciellt var mitt lilla norrpan. johanna har jag inte träffat på bra länge heller, minst ett år sedan sist iallafall. så det var trevligt att träffa henne när hon ändå var i stockholm.

kent och thåström var bra igår. thåström körde en lugn spelning och det var trevligt att sitta och umgås och dricka öl till hans låtar. inte för att jag drack någon öl men jag umgicks och hade trevligt. jag bojkottade alkoholen helt igår. orkar inte behöva besöka bajamaja stup i kvarten. vi stod ganska långt ifrån på kent och jag såg inte alltid. men när jag står så där långt bak är det som att det är skit i vilket. jag står och njuter, ibland försöker jag inte ens titta.
vi gick till rocks efter, jag har aldrig haft så roligt på rocks. vi drack massa drinkar, dansade till fantastiskt bra låtar och fredrik blev tokfull. kl 02 ville han åka hem, jag sov över i farsta.

em-final i fotboll ikväll. jag hoppas spanien tar hem skiten. jag hejar på nattas lag!

Inga kommentarer: