onsdag, juni 25, 2008

så länge sedan

idag var jag ute i fruängen och hälsade på tanja. det var 3 år sen vi sist träffades. hon har hunnit få en liten dotter. en riktigt liten pratglad tjej. inte för att jag förstod ett endaste ord/ljud/gurgel men snackade gjorde hon. det var riktigt kul att träffa dom, förhoppningsvis tar det inte 3 år tills nästa gång. eller så gör det säkerligen det nu när jag inte ens bor i stockholm längre.
åkte till stan och träffade daniel. köpte hans brors kentbiljetter till zinken på lördag. fick dom till ett bra pris också. bytte ut daniel mot rene och vi tog en sväng till urban outfitters. såg mycket trevligt men inga inköp.

gissa vad jag roar mig med. såklart, lost!! men jag måste verkligen sova snart. helst omgående. jag ska jobba länge imorgon. ser på jobbet med helt andra ögon just nu. har verkligen gjort mitt inom servicehandeln. saknar det inte för fem öre. jag räknar ner.

Inga kommentarer: