söndag, maj 31, 2009

mors dag

fixat och donat idag, åkte till centrum på förmiddagen för att inhandla ipren, något måste jag ha för min tandvärk och alvedon dämpar ju inte inflammation så ipren helt enkelt. ska se om jag kan få en akuttid imorgon hos tandläkaren för ipren får jag ont i magen av.

varit jävligt slö under dagen, solade en kort stund på balkongen sen somnade jag i soffan. skönt skönt.

har bytt hyresgäster idag i min lägenhet. skönt att det är fixat nu. behöver jag inte tänka på det mer. hoppas dom kommer trivas bara. men det gör dom nog.

kvällen har spenderats hos mormor och morfar, ätit smörgåstårta, vanlig tårta och diskuterat brorsans stundande student, hur mycket mat och dricka behövs egentligen?? och hur många är det som faktiskt kommer? känns som att detta kan diskuteras länge...

min tandvärk har tagit över hela huvudet. det gör ont.

Inga kommentarer: