måndag, maj 18, 2009

ingen vanlig måndag

imorse, halvt sovandes, beslöt jag mig för att följa med mamma in till stan för att uträtta lite ärenden och luncha med hennes vänner. mycket intressant. vi åt kines/sushibuffé. så himla gott. vi satt där länge. åt och åt och åt och sedan glass och kaffe på det. L föråt sig så hon var tvungen att kräkas när vi var på ett fik i gamla stan efter kinesen. haha. hur som helst en underhållande lunch på många sätt. sen hem för att egentligen bara äta lite mera mat och packa ihop mina saker. sen tog jag bussen in till stan igen. på centralen sprang jag in i helena och max, eller snarare dom som sprang in i mig eftersom jag helt och hållet var i en annan värld. men jag reagerade när jag hörde mitt namn.

väl tillbaka i norrpan så har jag fortfarande inte fått mitt sommarschema. dock mina räkningar.

nu ska jag sova för imorgon är det vfu tidigt. har gjort en såndär "tre städer på 12 timmar" igen. eller jag är mitt uppe i det.

godnatt!

Inga kommentarer: