onsdag, maj 06, 2009

same same but different

ikväll har jag missat sjukhuset, grey's anatomy och diagnos okänd. mina onsdagsnöjen. men jag har och andra sidan tillbringat kvällen på US. det har varit fullrulle hela kvällen och jag "jobbade över" en stund till och med. kvällen har dessutom bjudit på nya upplevelser och erfarenheter så det är kanon. den här veckan har varit så himla bra, mycket att göra så att jag har fått öva. känns himla tråkigt att jag ska vara ledig nu i två dagar. ska jobba hela helgen och förbereda mig för måndagens tenta. men då blir det med nya patienter. har haft hand om störtsköna tanter som får en att le hela tiden, den här veckan.

imorgon ska jag vara patient. vi ska till sjukhuset och ta blodprov, för att se att vi svarat bra på vaccinet vi fått genom skolan.

Inga kommentarer: