lördag, maj 09, 2009

laakso spelar på strand och jag är i norrköpi~iing

kom hem från US för en stund sedan, har tryckt i mig lite dillchips och avslagen cola från igår. nu ska jag snart sova. tror inte att det kommer att gå men är illa tvungen att göra ett försök. klockan tänker ringa 04.45 imorgon, söndag.

har valt ut en patient till tentan. men jag måste ha två kandidater. så jag får välja ut någon mer imorgon. skulle vara toppen om jag kan använda mig av patienten jag hittills har i tankarna men man vet aldrig. när man minst anar det blir dom jättesjuka.

nu ska jag sova men först ska jag sätta mobilen på ljudlöst. rene är på strand och kollar in laakso (typ) och det kan ju sluta hur som helst.

1 kommentar:

Maria René sa...

Men vad menar du med typ???? Klart jag kollade på Laakso, den enda anledningen jag drog mig ända ner till "Horan" usch det där jävla ordet hahaha...trevlig kväll var det i varje fall...