fredag, maj 08, 2009

jag lyckades...

stänga av snoozen och somna om imorse. jag vaknade 11.30. nog var det väl skönt att sova länge men det var inte riktigt det som var planerat.

tog mig till slut iväg till stan. har köpt två svarta ramar till mina förstoringar jag gjort. klänningen jag köpte förra veckan fanns inte i mindre storlek idag heller. får prova lyckan i sthlm nästa vecka. annars måste jag ta ett slags beslut om jag ska behålla den eller inte. sen provade jag skor. men det blev inga. måste stryka två födelsedagspresenter från listan innan jag kan unna mig något extra.
ikväll ska jag nog unna mig något gott. blir en lugn kväll hemma, ska jobba hela helgen sen.

3 kommentarer:

PunkPrincess sa...

vad är det för klänning?

puss

Jennie sa...

ja du, det är en enkel blå klänning med vita ränder som har två fickor fram. lite sjömanstil. utan ärmar. jag e så duktig på att förklara. hehe.

puss

PunkPrincess sa...

haha - men jag tror jag fattar! sött

puss