tisdag, maj 26, 2009

glada överraskningar

det gillar jag. fick en olustig känsla förut att något skulle gå snett nu när jag ska få min första (lilla) lön från stället jag ska sommar jobba på. den känslan byttes snabbt till en väldigt härlig känsla.

igår var min frys tom och likaså min kyl. idag åt jag en banan till frukost och en banan till lunch. så jävla illa. jag beslutade mig iallafall för att satsa på köttfärs. fick för mig att det skulle komma att vara det billigaste alternativet. så jag har lagat ett storkok med köttfärssås. så nu ska jag äta pasta med köttfärssås i en vecka eller alla måltider som ska ätas hemma fram till 3 juni. jävligt illa det också men jag ska bara stanna i norrpan några få dagar till så det får faktiskt bli så här då. jag tänker ju inte handla hem mat som jag måste slänga.

vi ska grilla någon kväll i veckan. kan jag ju lugnt säga att jag ser fram emot. haha.

imorgon ska vi ha mätinstrumentseminarium. sååååååå tråååååååkigt. men rapporten är färdig och inskickad nu och så fort seminariet är överstökat går jag på sommalov. rapporten hör visserligen ihop med seminariet nästa vecka men den ska in imorgon. det har varit mycket slit dom senaste dagarna.

nu ska jag se på lost och bli helt lost. sen ska jag sova. godnatt!!

Inga kommentarer: