fredag, maj 22, 2009

"göra en D****"

idag skapade vi ett nytt uttryck när vi satt i skolan och slet vårat hår för att komma en bit på vägen.

måste bara säga att filmen igår var helt fantastisk. gillade den enormt mycket och i slutet när toner av the time of my life hördes blev jag nästan tårögd. min dirty dancing-dvd ska få en kompis, så är det bara.

kunde omöjligt sova igår när det väl var dax, imorse var jag helt förstörd. varit i skolan idag 9-16, sen gick vi en sväng till stan. lea anette och nathalie följde med hem till mig sen och vi bakade / fikade. ikväll ska jag bara ta det lugnt. har inte en krona att göra något kul för ändå.
imorgon blir det inflyttningsfest hos jannie. ska bli roligt och många från klassen ska dit så det blir ett kul avslut innan sommaren eftersom att jag sviker norrpan nästa helg.

min mage skriker efter riktig mat, har bara ätit smörgåsar och muffins idag. smörgås till frukost och lunch, muffins till middag. inte okej någonstans.

fick äntligen mitt sommarschema idag. två veckor som jag trodde jag skulle jobba på finns inte schemalagda. så nu funderar jag på om jag ska fråga hur det är tänkt och ev tjäna pengar eller om jag ska låta det vara och va lite ledig. har fått ett intensivt schema under fem veckor istället för ett schema på sju veckor som jag trodde. en riktig funderare.

Inga kommentarer: