tisdag, maj 12, 2009

goddag!

nej, jag gick aldrig upp för att tvätta imorse. det var omöjligt. har bokat om tiden.

var på stan ganska tidigt. skulle lämna tillbaka klänning nr 1, gjorde det och köpte sedan en födelsedagspresent istället. hittade en affär här i norrpan som jag tror är ny ?! en inredningsaffär iallafall och dom sålde kuddar väldigt billigt. ska nog gå dit någon dag när jag har pengar och köpa lite fina kuddar till min fruktansvärt obekväma fotölj. såg också ett supersnyggt liten bord i silvermålat trä som jag skulle vilja ha i farsta. som ett sött litet datorbord. får se hur det blir med det. det kommer nog glömmas bort. var även inne en sväng på akademibokhandeln. hittade flera böcker jag skulle vilja ha. bl.a en bok som hanna hellgvist skrivit. det som stod på baksidan av boken lät ju helt stört så jag tror det är en rolig bok. jag är ju egentligen ingen bokmal. men jag tycker böcker är fint. och ibland så läser jag ju faktisk, men det måste passa in i resten av mitt liv.

har även storstädat hela lägenheten. dammtorkat, dammsugit och våttorkat. så himla duktigt. så himla tråkigt. roade mig med att lyssna på jumper medans. imorgon ska jag tvätta (kl 17) och packa.

ser så mycket fram emot en långhelg hemma i stockholm. och så längtar jag efter vilja =)

Inga kommentarer: