torsdag, maj 28, 2009

vanligt eller ovanligt godis?

jag har fått låna anettes saltspray, ska bli kul att se om det är något jag gillar. efter att ha lunchat med caroline på chaplin's idag så har jag hängt med lea anette och nathalie hela dagen. nathalie dock bara halva. vi har fikat och varit på stan. kollat film och bara snackat massa strunt. så jäkla tråkigt när ma när ledig flera dagar i rad för det finns ju inget att göra och vädret har ju varit så jävla dåligt idag. men den här dagen har varit mysig.

har fått en ny liten favorit. jag är ju jämt så godissugen och igår (?) provade jag torkad frukt. så himla gott, jordgubbar, äpple, melon och ananas. har köpt idag med. men det är så himla sött så jag tycker inte att det känns som något nyttigt alternativ istället för vanligt godis utan verkligen som om det är sak samma. gott är det iallafall men jag har nog lite ont i magen just nu.

har sammanställt ett lite guideschema för lördagen. så jag har koll på vad vi sak hitta på när syrran och co kommer till stan.

Inga kommentarer: