torsdag, maj 07, 2009

domedagen kom redan idag...

och jag klarade tentan. känns så fantastiskt skönt. nu får jag också åka på way out west. så glad. omtentat och festivalen hade ju annars krockat.

känns som att vi har resten av terminen uppstrukturerad nu med förberedelser för seminarier etc.

var ju iväg idag för att ta blodprov. inget jag har ont av, men av någon anledning gav en sköterska provtagningsetiketten till mig istället för hon som skulle ta provet. och när det står HIV, Hepatit känns ju allt genast lite läskigt.

3 kommentarer:

PunkPrincess sa...

grattis grattis!

fan va skönt :)

vilken tenta var det?

pusspuss

Jennie sa...

det var min stora tenta. terminstentan, på hela terminens innehåll. den som jag haft sån ångest över sen jag började i januari. i'm so happy!!!

puss

PunkPrincess sa...

oj så skönt!