tisdag, juni 02, 2009

snart sommarlov

jag fick komma till tandläkaren igår, dyrt men skönt. fick spolat och penicillin på recept. men jag ska avvakta till imorgon för att se och hoppas att det ger med sig av sig självt. inbillar mig att det inte allt göra lika ont idag. fick även en remiss skickat till käkkirurgen på sös så att jag kan få ut skiten. men jag ser inte fram emot en sådan här operation, igen. det var sjukt dyrt när jag gjorde samma grej för fem år sedan. varför vägrar mina tänder att växa upp? måste dom stanna halvvägs så att inflammationsrisken jämt är skyhög och om de måste plockas ut så krävs en käkkirurg? jag tycker inte att det är rättvist.

åkte tillbaka till norrpan igår kväll och idag har jag varit lite i skolan med min grupp och förberett morgondagens förbättringsseminarium. varit på stan och kollat present till bror och fikat med lea.

packar det sista som ska hem för sommaren, imorgon är det seminarium och sedan kursavslut. på kvällen ska jag och tjejerna ut och käka middag och fira att sommaren är här och att vi har kommit halvvägs.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

usch - stackars munnen!
tråkigt att vår lunch inte blev av igår... vi får ta det vid nästa tillfälle istället

puss & kram