tisdag, juni 30, 2009

badar du bara på julafton??

i söndags trodde jag att jag var väldigt allergisk bara, täppt, rinnig och nös hela tiden. nu tror jag snarare att jag bara är väldigt sjuk. eller så är det allergi som gått överstyr ännu en gång. jag vet inte vilket.
igår efter jobbet hade jag en mysig stund på stan med pat och maria. fikade lite på string och det var inte igår, sen var det shopping. till slut var jag så stum i kroppen att jag var tvungen att åka hem. min omplåstrade häl ville inte heller vara med så inget funkade. hade frossa igår kväll men ändå inte febervarm. solen kanske.

ledig idag, superskönt. är lite barnvakt till viktor så vi har varit nere vid ramsjön och badat. viktor är ett blötdjur och jag och mamma badade bara fötterna. så viktor frågade undrande badar du bara på julafton?

idag har jag kläckt en hemlighet, får se vart det leder.

Inga kommentarer: