torsdag, juni 25, 2009

ledig mitt i veckan

sjukt skön sommardag idag. natta väckte mig och då var det dax att gå upp helt enkelt. åkte till farsta för att kolla läget med renoveringen i mitt hus. sen tog jag en promenad till natta. vi låg i gräset och snackade skit halva dagen, utanför henne så hon inväntade ny kyl och frys som skulle komma någon gång under dagen. vi åt äpplemunkar och vi eller bara jag? hade socker i hela ansiktet. rene kom förbi sen och vi var bara allmänt lata och lite dagen efter.
dagens planering innefattade massa ärenden över hela stan. så jag och rene tog till slut tag i oss själva och åkte in. när vi var färdiga blev det käk på debbans uteservering. så jäkla mätta, så jäkla trötta, fanns bara ett alternativ.....hem!!

mina ögon kliar, jag kliar i dom och det är jättedumt. allergi är skit.

halva jag är lite lätt rosa. jag vet att jag borde smörja in mig. solen lyser ju från molnfri himmer numera. men jag har ingen solkräm.

Inga kommentarer: