torsdag, juni 11, 2009

för bra för att vara sant!!

var hos kiropraktorn idag, aj aj, ska på order stretcha innan paddlingen i helgen och "pumpa med skinkorna", min ena sätesmuskel är inte som den ska.

varit runt på söder efter, jag har shoppat!!!!! på rea och second hand. först när jag var inne på myrorna så hittade jag mina svarta spetsiga vår/sommar/höst skor som jag gillar väldigt mycket. köpte dessa skor på myrorna i norrpan men dom är lite skavda. tråkigt. men nu som sagt sprang jag in i dessa skor igen, i samma storlek. och mycket billigare. 45 kr. taget!

efter att ha plockat på mig skorna såg jag en pippitröja hänga på en galje, jag har alltid velat ha en pippitröja men dom är alltid så dyra och oftast slut i min storlek. är det så att dom nu finns så avstår jag pga priset. men inte idag. min storlek och underbara 80 kr.
fantastiskt!!!!!

skulle haft middagsmys med helena ikväll men vi har ju alltid oturen med oss och så även ikväll. får se vad det blir istället. ska packa inför helgen nu iallafall.

Inga kommentarer: