söndag, juni 21, 2009

midsommarhelgen når sitt slut

fredagens midsommarfirande började som en helt normal grillkväll hemma hos jonna och olle, men den förvandlades lite spontant till en maskerad. men kul hade vi. har ju redan bjussat på en hästbild här nedan. det var en trevlig kväll även om vi inte styrde upp något alldeles extra bara för att det var midsommar.

på lördagev var jag först en sväng för att hejja på släktingar som jag bara träffar en gång om året. sedan var det grillning och vindrickande kväll nummer två som gällde. mycket trevligt och jag bytte vitt mot rosé. när vi var alldeles proppmätta hade jonna och olle kommit till högdalen där jag natta och rene huserade. vi hade introtävling hela kvällen och natten. jonna önskade så gärna att priset skulle vara en leksak. priset blev en katt. och jonna gjorde allt för att vinna. jag vann och tävlingen/priset fick under tävlingens gång namnet introkatten. introkatten 2009 bor nu hos mig och jonna är så jävla avis. i like it.

idag har jag funderat väldigt mycket på att köpa mig en ny mobiltelefon...

Inga kommentarer: