tisdag, juni 16, 2009

en liten repris

idag har jag jobbat min första dag på nya jobbet. det gick fint och jag har redan fått se lite nya saker som jag inte fått uppleva under mina praktigperioder. sånt är ju spännande. funderar på om jag ska skriva lite loggbok under sommaren när jag stöter på nya upplevelser och erfarenheter???

mötte upp rene i stan efter jobbet och vi köpte lyxmuffins och tog en söderpromenad. sen satt vi en stund vid kajen i gamla stan, käkade muffins, innan vi gick till debban och firade lite med varsitt glas rosé. skola som är slut, jobb som just startat och även att sommaren är igång.

skulle fikat med pat ikväll men fan, jag kände bara ett stort behov av mat och att om jag inte fick mat skulle jag bli trött och grinig. hoppas han inte blev jätteledsen för att jag bangade, var ju ändå jag som föreslog en fika men att han bara kunde just senare på kvällen.

ikväll är det lost, säsongsavslutning tror jag till och med...

väl hemma käkade jag paj, rosévin och paj....känns som jag har gjort det förr. igår.

Inga kommentarer: