torsdag, juni 04, 2009

snart är det morgondag

nu är jag tillbaka i sthlm för att spendera tre hela månader här. ska både jobba och få vara lite ledig och hitta på massa galna saker. ser jag verkligen fram emot.

helt oväntat hade jag sällskap med jannie till sthlm imorse, men alltid trevligt med sällskap. mamma som skulle hålla hårt i mig idag gav mig fritt under dagen. så jag har varit runt i stan och i liljeholmen med anette och nathalie som även dom har tagit sig till sthlm idag. men ikväll har jag varit mammas. vi har fixat och donat hela kvällen inför morgondagens studentfirande. och imorgon bitti kräver hon av mig att jag ska gå upp kl 06 för att göra mat.

imorgon ska jag äta och dricka hela dagen, det är fanimej det ända jag ska göra. ska välja kläder som inte är tight runt magen.

Inga kommentarer: