söndag, juni 07, 2009

helgens festligheter är över och nu får jag skämmas

kl 07 var mamma och jag upp i fredags för att börja fixa med all mat inför studentfirandet. det regnade och det var svinkallt. så verkligen otur med vädret men annars var det en väldigt trevlig dag.
på kvällen var det examensfirande, vi firade rene med god mat och dricka och mycket skratt och lite tårar. sen forstatte vi kvällen på strand. där jag hör hemma. det var gratis och det tyckte jag väldigt mycket om. mötte upp bror när dom stängde på strand och det var ju en hemresa i sig. fyllo!

igår var det fest. examensfest. ett litet halvt öga på fotbollsmatchem för dom som var intresserade av det, massa bra musik för oss andra som inte var intresserade av fotboll. ännu en kväll på ett gratis strand. i like. mycket füssball och vi var svinbra. jag må snurra mina gubbar men det går faan bra nu.

söndagsseg idag och tyvärr får jag skämmas över min lathet.

Inga kommentarer: