torsdag, juni 11, 2009

sicken tur...

min pippitröja överlevde tvätten. farligt när det inte finns några tvättråd. hade ju varit förargligt om jag missfärgade mitt underbara fynd. men som second hand så borde den ju vara tvättad innan. men man ska aldrig ta saker förgivet. vad det än gäller. sitter och myser i min pippitröja nu. har druckit chokladte, vilket inte var någon hit. jag tänkte bara på sunes jul när håkan vill ha varm choklad men det finns ingen varm choklad så han får en bit mjölkchoklad i sitt te istället. måste ha smakat likadant.

tror att det är dax att inta sängen, låna mammas spikmatta innan jag släcker. imorgon åker vi ner till rumskulla för lite släktträff och på lördag ska det paddlas kanot på stångån. det var då jag skulle pumpa med skinkorna tror jag, för att hålla igång blodcirkulationen i sätesmusklerna medans jag sitter på en hård planka i flera timmar. jag kommer avlida. sådan mjölksyra, sådan smärta. men roligt hoppas jag att det blir. att paddla, inte att avlida.

Inga kommentarer: