lördag, juni 27, 2009

junibebisar !!!

haft en bra dag och det hoppas jag att den fortsätter att vara. lugn dag på jobbet och jag har blivit uppläxat och minsann fått höra hur korna ska mjölkas. och spenarna. inte glömma att smörja spenarna, dom små flugorna kan göra så att det blir inflammation. ibland kan man inte hålla sig för skratt på mitt jobb.

inatt föddes lilla stella, så roligt att båda sommarbebisarna blev junibebisar. och dom föddes båda snudd på lika många dagar för tidigt.

ska försöka bestämma mig för någon slags klädsel för kvällen, ska på inflyttningsfest. blir dock fest av lite lugnare slag för min egen del men viktigast är väl att man deltar?? imorgon är det jobb som gäller och där kan man inte vara bakis. det skulle aldrig funka. för känslig för det.

Inga kommentarer: