måndag, december 01, 2008

var är min granne??

nu är tentan gjord. och det finns inget jag kan göra på två hela veckor förrän jag får veta resultatet. jag skrev det jag kunde komma på men har givetvis kommit på flera saker som jag missat så här i efterhand. men sen har man ju inte en aning om hur dom rättar. jag har ställt in mig på omtenta, jag vet att det blir omtenta. men jag vet inte på hur många delar en två eller tre. förhoppningsvis INTE tre delar. skulle bli så glad om jag iallafall klarar en del. helst två. men medicindelen blir nog ett stort nej.

varit runt på stan idag och köpt lite julklappar. lunchat med lea och kvällsfikat med john. men nu är jag så otroligt trött så det blir sängen tidigt ikväll. verkligen, vill inget annat än att sova. jobbar 7-16 resten av veckan. och jag ska promenera till jobbet för att spara på värdekortet.

godnatt

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

är praktiken slut?!


håller tummarna för att du klarade dig. man ska inte ge upp hoppet!

pusspuss

Jennie sa...

nej gud nej. denna veckan och nästa veckan oxå. slutar min praktisk 11 dec. men tiden går ju så fort så snart är den slut.

ja det återstår o se hur tentan gick. man vet ju inte hur mycket dom kräver av en för att klara sig.

puss