tisdag, december 30, 2008

är jag redo för ett 2009?

tror jag har flängt runt över hela stan idag. kom inte upp i tid som jag lovat mig själv. har jag gått upp i tid en enda morgon under mitt lov? tror inte det.

när jag väl kom iväg idag så var jag först i haninge och hämtade min klocka som varit inlämnad för gravering. sen till mitt källarförråd för att se om alla medföljande skivor till min dator fanns någonstans inom räckhåll, det gjorde dom. tog även med mig mina addidasskor. har ju aldrig några vettiga skor när vi går våra långpromenader i norrpan och dyligt. mötte marie i ringen och så köpte vi nyårsmaten. även anna var med och hon började blöda galet mycket näsblod, det var helt enkelt slutshoppat för hennes del. vi åkte hem till marie och drack te, sen tog jag mig tillbaka till söder för att käka mat. jag är så trött nu, sitter i soffan med en godispåse.

igår var jag hemma hos A, blev bjuden på middag och mys.

har lite svårt att vänja mig vid tanken att år 2008 tar slut imorgon, är jag redo för ett nytt år, redan?? känns inte som att det är nytt år så snart eftersom min termin fortsätter en bit in i januari.

Inga kommentarer: