söndag, december 14, 2008

skön helg hemma

har haft en skön helg hemma. i fredags var det idolfinal och vi slappade hemma hos pat. igår hade rene och natta födelsedagsfest. trodde det skulle gå helt åt helvete men det gick ganska bra och idag har jag inte ens varit bakis. kanonbra. sen vart jag så jävla förkyld igår med. så jag var inte på topp men jag drack mycket bål, den var otroligt god.

brorsan har fyllt år idag så det har varit kalas hemma med familjen. tog ett tidigare tåg än vanligt till norrpan och nu sitter jag här och har insett att jag tappat bort eller slängt ett julklappskvitto. det kvittot till den julklapp som jag troligtvis kommer behöva byta. känns lite sådär. hoppas hoppas att det dyker upp.

tre dagar kvar sen har jag jullov. eller iallafall skolfritt på så sätt att jag inte behöver vara i norrpan. härligt. sen återstår att se hur mycket plugg det blir under mitt lilla lov. imorgon får vi tentaresultatet.

Inga kommentarer: