onsdag, december 10, 2008

vad kan det vara?

idag har jag fått en påminnelseavi på ett paket (?) som jag inte hämtat ut. jag har ju inte ens fått den första avin i sådana fall. vad kan det vara? skulle kunna vara det jag skulle få av A för det verkar ju helt ha försvunnit på vägen, eller kan det vara julklapp från ehrin? väldigt nyfiken är jag nu. men jag måste långt åt helvete för att hämta paketet eller vad det nu är. jag har sista dagen på praktiken imorgon och ett tåg att passa hem till stockholm. jag hoppas att det inte är allt för långt att gå, vill ju inte vänta tills nästa vecka.

en av dom galna tanterna som i stort sätt har sovit i fyra veckor har idag varit uppe i stort sätt hela dagen. åh herregud vilka diskussioner hon haft. jag har skrattat så jag gråtit. inombords. men vi har skrattat rätt gott annars också.

godnatt!

Inga kommentarer: