fredag, december 19, 2008

en skön jullovsfredag.

idag gick jag upp ganska tidigt. lite för tidigt om jag själv fick välja. gjorde mig snabbt iordning så åkte vi till mormor och morfar för att rota lite i bebiskläderna. hittade min gamla bikini som jag hade när jag var 3 år. galet liten. vi plockade mest ihop sängkläder sen åkte vi till brorsan i södertälje. jag har ju inte fått se hur dom bor i nya lägenheten. och kattungen King var ju så förskräckligt söt.

ikväll skulle jag jenny helene och helena ses hade vi bestämt. men det strulade till sig lite. och vi bokade in en ny helg i januari istället. men jag och helene tog en lugn kväll på stan trots allt. vi tog bilen in till söder, fikade lite och sedan gick vi på bio. var hemma till kl 23. en väldigt lugn kväll. och skön.

om det är något väder som tillåter ska jag nog försöka mig på julmarknad imorgon. annars blir det väl bara en sväng på stan och förhoppningsvis något trevligt på kvällen. vi får se vad det blir.

Inga kommentarer: