söndag, december 28, 2008

söndagsseg

igår lämnade jag in min nya klocka för gravering, hoppas den blir fin. sen så var jag mamma, mormor och morfar runt lite i haninge och farsta. kollade lite rea. blev skitsugen på att köpa en dator, fast den var inte på rea såklart. men jag måste tänka över, det är mycket pengar och min cp-dator har ju inte kraschat ännu. men den är på god väg.

på kvällen åkte jag till pat och vi drack rödvin och sjöng singstar igen. fanns inga tankar på att gå ut förrän jonna vaknat till liv och hörde av sig. så då bestämde vi att hon och jag skulle ut. men alkholen gjorde att även pat beslutade sig för att hänga med. A skulle fota miss li på debaser medis så vi drog dit efter spelningen.

idag är jag så trött och sliten, min katt har varit helt knäpp inatt så jag har inte kunnat sova med henne i sängen. vet inte vad hon har sysslat med. framåt tidig morgon slängde jag ut henne men jag kunde ändå inte somna ordentligt.
ikväll har jag planerat att åka till natta och umgås lite vare sig hon orkar med mig eller inte. snart har hela lovet gått och vi har fortfarande inte hunnit ses.

3 kommentarer:

PunkPrincess sa...

hej bus!

fredag är inbokat, ska vi gå ut och käka (på billigt hak) och snacka skit - är kroniskt nyfiken av mig vet du ;)

då blir det garanterat grabbfritt och bara tjejmys...

puss & kram

Jennie sa...

åh ja, vi kan gå ut o käka på något billigt ställe. låter som en toppenidé. jag är ju inte så fin på matställen över huvud taget i stan så har du något i tankarna kanske??

ser fram emot fredag, vi börjar med middag så får vi se vart det slutar.
puss

PunkPrincess sa...

ja, låter som en fin plan

ska fundera ut ett billigt ställe :)

puss & natti