onsdag, december 17, 2008

jullov!!

idag hade jag två timmar vfu-basgrupp i skolan. kul att träffa lite klasskompisar igen och höra hur tentan gått och så. sen har jag storstädat hela min lägenhet. men jag sket i fönstrena, ser knappt ut men förträngde det helt och hållet.
jag överraskade både lea och nathalie genom att dyka upp på gymmet idag. var på spinning för första gången i mitt liv. jag gillar ju inte ens att cykla på vanlig cykel. satt på sadeln i 30 sek innan jag kände hur omöjligt det skulle bli. men jag tog mig igenom hela passet och nu återstår att se om jag kommer kunna sitta imorgon. mina sittben är inte gjorda för att cykla. är helt jävla slut nu. blir bara slappa framför teven ikväll. men måste packa lite också.

imorgon åker jag hem till stockholm på jullov, den 6 jan kl 10 måste jag vara tillbaka i norrpan för då ska jag träffa min grupp och förbereda seminarium.


inatt drömde jag om två bebisar, en var pytteliten och den var mest med i min dröm, sen dök en lite större bebis upp nångång innan jag vaknade. nathalies bror har fått barn idag, som gått över tiden. så det måste ju varit den stora bebisen. så nu är frågan om brorsan lilla bebis kommer komma lite för tidigt???? den lilla bebisen i drömmen måste ju betyda något även den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har ja uppdaterat igen, jasså du e inne typ varenda dag säger du..:P Allt bra me dig då? Skönt me jullov? Ja har även lagt till en länk till dig nu.. Ha d så bra, Pöss

Jennie sa...

ja men jag är inne på min egen blogg så då kollar jag ju även din såklart.
kram på dig!