måndag, december 22, 2008

dan före dan före...

i helgen var john och linda i sthlm. så i lördags åkte jag med mamma till stan för att köpa det sista i julklappsväg. sen fikade jag med john och linda och planerade kvällen. sedan mötte jag upp mamma igen och vi gick till en kines på sveavägen och åt god buffé.
på kvällen åkte jag hem till pat och vi blev fulla och glada på hans lådvin, och sjöng singstar tills vi vart hesa. sen mötte vi upp john och linda på carmen, även maria som vi inte sett på år och dar var med. jonna kom sent men hon tog sig dit iallfall. sjukt längesedan jag var på carmen. men det var kul. när det stängde sprang jag in i holewa på medis och det var roligt att se honom igen. var ju inte heller igår. en fruktasvärd bussresa hem och sen var det jag och toaletten.
men jag var inte så himla bakis på söndagen, verkligen superskönt. och på kvällen åkte jag hem till marie och hade lite glöggmys.

idag skulle jag träffat A men han ställde in när jag satt på bussen till stan, han hade som tur var en bra anledning så vi ska ses på torsdag troligtvis. så jag hoppade av bussen och vände tillbaka till haninge. kändes jobbigt att åka in till stan bara för ett par strumpbyxor nu. inte för att haninge hade så jävla mycket att erbjuda men jag hittade ett par som får duga till julafton.

ska gå en sväng till mormor och morfar nu.

Inga kommentarer: