söndag, december 07, 2008

andra advent

blev just påmind om att det är andra advent idag, vilken otroligt bra koll jag har. men jag har inte styrt upp något julstök här i lägenheten för jag ska ju endå spendera julen i stockholm.

har varit en otroligt seg dag idag. aningen bakis efter gårdagen. bangade promenad med lea och jessica men lyckades få med lea till fräcka. så jag har iallafall fått komma ut lite. just nu har jag lite ångest över att jag måste sova tidigt ikväll. dock är jag lite förvånad över att jag lyckades ta mig upp tidigt idag trots att det blev sent igår och jag har varit riktigt bakis. igår ställde jag ju ingen klocka men lea smsade mig kl 10.50 och först då vaknade jag.

jag skulle behöva läsa några artiklar så jag kan bestämma vilket vårdproblem jag ska ta med mig till vfu-basgruppen den 17 dec. men det är så tråkigt. är inte alls sugen på att läsa artiklar. har lixom lagt skolan lite bakom mig nu när tentan är gjort. en vecka kvar på praktiken också. känns lite tråkigt. är ju först nu man verkligen känner att man klarar av det och kan arbeta självständigt. då är det ju så mycket roligare.

ska äta en glass och sedan göra något vettigt sista timmen innan teveprogrammen börjar.

Inga kommentarer: