torsdag, december 04, 2008

tur i oturen

jag var superpirrig innan men fick så bra stöd från ssk och klasskompis och ingen stress heller. det var skönt att få assistans när det behövde och någon som svarade på mina nervösa frågor. två rör skulle jag fylla med blod. tanten hade bra vener så jag kunde sticka och fick blod direkt. fyllde ett rör och sen var det stop. blodet hade tagit slut. så tur i oturen fick vi dra ut nålen, sätta på tryckförband och börja om. så jag fick sticka två gånger på den söta tanten som mer än gärna sträckte fram sina armar till mitt förfogande. stick nummer två gick också bra, blod direkt. men visst var jag lite skakig på handen, men jag var lugn så det gick superbra. nu vill jag göra igen!!!!!

varit supertrött idag, men snart är det helg. en arbetsdag kvar den här veckan, skönt. på lördag ska vi ha homeparty hos nathalie, festa och fira att tentan är gjort bland annat.

1 kommentar:

PunkPrincess sa...

oj oj - här avanceras det!

tjoho.

härligt att du fått in lite sova, äta jobba rutiner.

pusspuss